Posted in

Помилки пацієнтів під час візиту до стоматолога

dbbedeffaca.jpg
dbbedeffaca.jpg

Які помилки найчастіше роблять пацієнти?

Стоматологи розповіли про найпоширеніші помилки пацієнтів під час візиту до кабінету. Варто знати, чого уникати, щоб зробити лікування ефективнішим.

Чому важливо не перебільшувати?

Найпоширенішою помилкою в кабінеті стоматолога є перебільшення пацієнтами правди щодо своїх звичок гігієни порожнини рота. “Я помічаю, що пацієнти часто перебільшують щодо того, як часто вони чистять зуби щіткою та ниткою”, – розповів стоматолог та доктор стоматологічної медицини Вітні Вайт. За даними Nature, навіть якщо ви скажете, що чистите зуби регулярно, то стан зубів, нальоту, каменю може “видати” правду. Стоматолог може побачити ознаки недостатньої гігієни – наліт, кровоточивість ясен, плями та зубний камінь.

Чому запізнення може бути проблемою?

Стоматолог планує кожного пацієнта з урахуванням складності процедури. Якщо ви запізнюєтесь, то лікар може скорочувати тривалість прийому (поспішати, що може знизити якість роботи). Деякі маніпуляції (наприклад, пломбування, видалення, протезування) потребують підготовки інструментів та анестезії. Тому, якщо ви запізнюєтесь, то лікар може перенести візит через брак часу.

Чому не варто говорити по телефону під час прийому?

Ще одна звичка, яка дратує фахівців – це коли пацієнти розмовляють по телефону під час прийому. “Уявіть, що ви працюєте з крихітними інструментами в роті людини, коли пацієнт розмовляє по гучному зв’язку – це стресово та небезпечно. Прийоми короткі, тому краще вимкнути звук телефону та використати цей час для свого здоров’я”, – сказала доктор стоматологічних наук Катріс Остін.

Чому важливо не знімати взуття?

Підлога кабінету може бути оброблена дезінфікуючими засобами або бути забруднена бактеріями, що можуть потрапити на шкарпетки. Взуття зберігає ваші ноги чистими і захищає від випадкового контакту з медичними рідинами. Певні пози у кріслі можуть призвести до напруги у стопах, і взуття трохи пом’якшує тиск.

Увага: Цей матеріал має виключно загальноосвітній характер і не є медичною консультацією. Інформація призначена для ознайомлення з можливими симптомами, причинами та методами виявлення захворювань, але не повинна використовуватись для самодіагностики або самолікування. У разі проблем зі здоров’ям обов’язково зверніться до кваліфікованого лікаря.