Як ми знаємо, роль соціальних мереж давно вийшла за межі засобу для розваги та комунікації, ставши важливою частиною професійних сфер, таких як рекрутинг і підбір персоналу. Використання соцмереж дає змогу вийти на новий рівень взаємодії з кандидатами, не тільки в плані комунікації, а й в аналізі їхніх навичок і попереднього досвіду роботи. Цей підхід дає змогу виявляти кандидатів, які не подають заявки на вакансії традиційним чином, але при цьому готові обговорювати цікаві пропозиції від роботодавців через персональні повідомлення в соцмережах. Конкретні соцмережі, які допоможуть у підборі персоналу ми розглянемо нижче і розглянемо тонкощі кожної.
Це спеціалізована соціальна мережа, адаптована саме під рекрутинг і пошук роботи, якщо роботодавець перебуває в пасивному пошуку, то для нього необхідно, щонайменше, відредагувати й оформити сторінку компанії в LinkedIn, регулярно публікувати контент, показуючи актуальність сторінки. Крім переваг і привабливих сторін роботи у вашій компанії, потрібно опублікувати контакти HR відділу. Ці прості рекомендації можуть якісно вплинути на можливість пасивного пошуку кандидатів. Одним із методів роботи рекрутингового агентства буде створення й оптимізація сторінок компанії в соціальних мережах, зокрема й LinkedIn.
Facebook та Instagram
Хоча їх не можна безпосередньо порівнювати з LinkedIn, вони все ж відіграють важливу роль у процесі найму та пошуку кандидатів. За сторінками в цих соцмережах можна скласти думку про компанію, її цінності та корпоративний дух. Ба більше, не варто забувати про можливість таргетованої реклами на цих платформах. Завдяки рекламним алгоритмам, можна легко адаптувати кампанію під пошук кандидатів, що буде під силу навіть початківцю-таргетологу.
YouTube
Відео як форма донесення інформації стає дедалі популярнішою і доступнішою завдяки технічному прогресу. Створення YouTube-каналу компанії, зацікавленої в пошуку персоналу, це завдання-мінімум. Наявність такого каналу для підбору персоналу дасть змогу не тільки охопити більшу кількість претендентів, а й домогтися більшої залученості від кандидатів, які прийшли з інших платформ.
Підсумок
Роль соціальних мереж зростає з кожним днем, і їхнє використання для пошуку персоналу вже не є нововведенням. Однак підходи до роботи на таких платформах, як Facebook, LinkedIn і YouTube, вимагають більш суворого і професійного підходу, ніж просто створення контенту. Ключовим тут є взаємодія з аудиторією. Якщо приділити цьому аспекту належну увагу, можна домогтися певних результатів, але набагато ефективніше і вигідніше буде звернутися до професіоналів.