Російська нафта, як і раніше, надходить до країн Європейського Союзу, але тільки через дизельне паливо з Індії. Як передає портал “Коментарі”, про це пише “Bloomberg”.
Видання зазначає, що ще в грудні ЄС заборонив практично будь-який морський імпорт сирої нафти з Росії. Через два місяці він розширив заборону на паливо. Однак правила не заважали таким країнам, як Індія, скуповувати дешеву російську нафту, перетворювати її дизельне паливо, і відправляти її назад до Європи з націнкою.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал,
щоб першими дізнатися про найважливіші події!
Згідно з даними аналітичної компанії Kpler, які з’явилися в розпорядженні Bloomberg, азіатська країна цього місяця стане найбільшим постачальником палива до Європи, одночасно купуючи рекордні обсяги російської нафти.
З одного боку, ЄС потребує альтернативних джерел дизельного палива тепер, коли він перекрив прямі потоки з Росії, яка раніше була його основним постачальником. Однак зрештою це підвищує попит на московські барелі і означає додаткові витрати на фрахт. Це також означає посилення конкуренції для європейських нафтопереробників, які не можуть отримати доступу до дешевої російської нафти.
За даними Kpler, імпорт палива до Європи з Індії перевищить 360 тисяч барелів на день, випередивши імпорт із Саудівської Аравії. Постачання російської сирої нафти до Індії, як очікується, у квітні перевищать 2 млн барелів на день, що становить майже 44% від загального обсягу імпорту нафти до країни.
Більше половини російських морських постачань нафти припадало на країни Європейського союзу та “Великої сімки” до того, як блок почав скорочувати закупівлі у відповідь на вторгнення країни в Україну на початку 2022 року.
Читайте також на порталі “Коментарі” — Туреччина не збирається вводити санкції проти РФ — що може змінитися після виборів.