Існує велика кількість сайтів, які виконують різні завдання. Сайти для бізнесу (https://www.wise-solutions.com.ua/services/web/) – це проекти, які покращують торгівлю товарами або послугами. Вони допомагають залучати нових клієнтів. У них зібрані всі дані про пропоновану продукцію, а репутація компанії поліпшується. Це додатковий канал маркетингу. Завдяки всім цим факторам продажу постійно зростають. Ось кілька основних типів сайтів для бізнесу.
Лендінги
Лендінги підходять для реалізації одного конкретного продукту, причому це може бути як товар, так і послуга. Такі проекти передбачають наявність лише однієї сторінки. На ній не буде ніяких елементів, які відволікають увагу гостей сайту. Кожен використовуваний елемент на лендінгу необхідний для того, щоб підвищити продажі. Сама сторінка може бути довгою, її потрібно буде прокручувати. Вона створюється для того, щоб залучати відвідувачів і підвищувати конверсію, тобто, щоб вони купували товари, замовляли послуги і реєструвалися. На лендінгу розташовується наступна інформація:
- опис продукції з зображеннями, відео;
- заклик до покупки;
- елементи, які створять мотивацію до придбання товару (наприклад, таким цілям послужить таймер зворотного відліку для покупки зі знижкою);
- кнопки для створення замовлення;
- контакти продавця;
- сертифікати та інші засоби, що підтверджують надійність продукції і продавця.
Оптимальна ціна для лендінгів становить від 10 тис. грн. Якщо вказується вартість нижче (є пропозиції навіть за 2-5 тис. грн.), то варто задуматися, хто буде виконавцем замовлення.
Візитка
Сайти-візитки зазвичай не створюють безпосередньо для здійснення продажів. Вони використовуються, щоб просувати бренд і саму компанію. Такі варіанти можуть бути як одно-, так і бакшишниками. Зазвичай на них міститься трохи інформації, але обов’язково повинні бути присутніми контактні дані продавця, опис бренду. Також можуть перераховуватися прізвища провідних фахівців фірми. Ще додають документи компанії і відгуки клієнтів. Вартість сайту-візитки в середньому становить 5-10 тис. грн.
Інтернет-магазин
Інтернет-магазини представляють собою сайти, з різною кількістю сторінок, які застосовують для продажу широкого асортименту продукції. Вона сортується за категоріями.
Для кожного товару є картка з його описом і вартістю, а також часто пишуться ще й відгуки. Щоб знайти конкретний товар, можна скористатися фільтрами в пошуку на самому сайті.
На відміну від попереднього варіанту з односторінковим сайтом для розробки цілого інтернет-магазину знадобиться набагато більше досвіду від веб-майстра. Вартість інтернет-магазину в середньому становить 50 тис. грн.
Портфоліо
Сайт-портфоліо застосовують, коли потрібно продемонструвати роботу фірми або певного фахівця, щоб залучити нову клієнтуру. Такі проекти нагадують візитки, але в них міститься більше розгорнута інформація. Зазвичай їх застосовують художники, будівельники, копірайтери, фотографи.