SEO та ASO: особливості та способи поєднання

SEO (Search Engine Optimization) та ASO (App Store Optimization) є ключовими стратегіями для забезпечення видимості онлайн-продуктів: вебсайтів та мобільних застосунків.

SEO — це комплекс методів та технік, спрямованих на підвищення видимості сайту в пошукових системах: наприклад, Google і Bing. Стратегія включає оптимізацію вмісту, вибір правильних ключових слів, покращення структури сайту, роботу над швидкістю завантаження, отримання посилань від інших вебсайтів.

ASO — це оптимізація для магазинів застосунків, таких як App Store (для iOS) та Google Play (для Android). Стратегія включає оптимізацію назви додатку, опису, ключових слів, скріншотів та інших метаданих. ASO допомагає підвищити видимість додатку в магазинах, підняти його рейтинг та збільшити кількість завантажень.

Схожості та відмінності між SEO та ASO

Спільні елементи:

  • ключові слова — у SEO вони допомагають покращити видимість у пошукових системах, а в ASO — забезпечують видимість застосунку в магазинах;
  • оптимізація контенту — якщо у SEO контент (текст, зображення, відео) оптимізується для пошукових систем, то в ASO — для залучення користувачів у магазині додатків;
  • рейтинги та відгуки — вони підвищують довіру користувачів і впливають на позиції.

Відмінності:

  • платформи — пошукова оптимізація використовується для підвищення видимості сайту в системах Google і Bing, тоді як ASO орієнтоване на магазини застосунків App Store та Google Play;
  • мета — SEO потрібне для привернення відвідувачів на вебсайт, а ASO — залучення користувачів для завантаження мобільного застосунку;
  • фактори ранжування — в SEO ранжування визначається алгоритмами пошукових систем, а в ASO воно залежить від популярності, рейтингів та оптимізованих метаданих додатку;
  • способи взаємодії з контентом — в SEO користувачі взаємодіють з контентом на сайті, а в ASO — з елементами сторінки додатку в магазині, такими як опис та скріншоти.

Стратегії поєднання SEO та ASO

Одночасне використання SEO та Mobile App ASO — ефективний метод просування мобільного застосунку, який може суттєво підвищити видимість вашого продукту на різних платформах. Підібравши правильно семантичне ядро, можна працювати з однаковими ключовими словами як у пошукових системах, так і у магазинах додатків. Ось деякі методи поєднання:

  1. Спільні ключові слова. Використовуйте ті самі або подібні ключові слова в текстах для вебсайту та метаданих застосунку. Це допоможе забезпечити вищі позиції як у пошукових системах, так і в магазинах додатків.
  2. Оптимізований контент. Створюйте контент на основі ваших ключових слів, який може бути використаний як на сайті, так і в магазині застосунків. Це статті, блоги, відео або інші формати, які привертають увагу цільової аудиторії.
  3. Посилання між платформами. Включіть посилання на сайт в опис додатка, і навпаки. Це допоможе користувачам легше знайти інформацію про продукт та збільшить обмін трафіком між платформами.

Поєднання SEO та ASO дозволяє максимально використовувати ваш потенціал для залучення аудиторії на різних платформах та забезпечити їй зручний доступ до інформації про ваш продукт.