Що часто ремонтують у мікроавтобусах

Мікроавтобуси та вантажні буси – особливий вид автотранспорту. Це немов перехідний етап від звичайних легковиків чи мінівенів до потужніших вантажних автомобілів для бізнесу та приватного використання. Саме сполучення комфорту і практичності приваблює у цих видах авто і водночас викликає потребу дбайливого і вчасного огляду, технічного обслуговування, а за потреби – ремонту автомобілів. Cервіс мікроавтобусів у Львові пропонує компанія “БусСервіс”, де є досвічені фахівці із ремонту автомобілів вантажного та пасажирського напрямку використання. Фахівці пропонують ретельну діагностику, визначення проблемних місць у роботі авто та якісний і невідкладний ремонт.

Більше про виконання робіт, взаємодію власника авто із сервісом можна прочитати на сторінці http://www.busservice.com.ua/. Тут у декілька кліків можна записатись на безкоштовну консультацію чи отримати детальну інформацію про послуги, що надає компанія. Та повернемось до теми нашої публікації і з’ясуємо, які елементи мікроавтобусів та вантажних “бусиків” найбільш вразливі і потребують особливого догляду.

Трансмісія

Силовий блок мікроавтобусів завжди під найбільшим навантаженням. Якщо вантажівки мають відповідні габарити та потужність, то мікроавтобуси завдяки своїм невеликим розмірам – маневрові та легкі. І водночас, є більш вразливими до фізичного зносу. Саме трансмісія є чи не найскладнішою ділянкою для підтримання справного стану мікроавтобусу, адже вона виконує важливу функцію: забезпечує передачу потужності від двигуна до колісної системи, системи. Ремонтувати та доглядати потрібно:

  • елементи системи зчеплення;
  • автоматичну чи механічну коробка передач;
  • передавальні механізми на рух кардана;
  • коробку, що роздає момент;
  • елементи головної передачі;
  • півосі – приводні вали для руху коліс.

У різних виробників різний підхід до конструювання трансмісії, її контролю, забезпечення періодичного огляду і ремонту. Однак саме на елементи трансмісії варто звертати постійну увагу, адже тут відбувається інтенсивний знос деталей, внаслідок тертя, вібрації та інших негативних впливів на окремі частини механізмів і деталей: ремені, муфти, ланцюги, муфти, підшипники. Несправність трансмісії може мати наслідком не лише дискомфорт водія та пасажирів, але й зростання витрат палива.

Двигун

Майже всі ті самі зауваження стосуються і двигуна, який, хоча і має у мікроавтобусів посилену структуру та кращі показники зносостійкості, потребує ретельнішої уваги, ніж на легковиках з тих самих причин, що і посилена увага до трансмісії. Особливо реально слід реагувати на дані самодіагностики авто та зовнішні ознаки несправності, якщо мова йде про вантажний бус, який може перевозити вантажі, що є близькими до максимальних показників навантаження або більшими за них. В такому випадку через певний час будуть виявлятися проблеми як у трансмісії, так і в системі амортизації авто і зрештою – у роботі двигуна, що виконує роботу більшу за номінальну.

Система підвіски

Підвіска авто у бусах та мікроавтобусах є не менш важливою складовою безпечної та якісної роботи авто. Підвіска мікроавтобуса має значне навантаження. В залежності від компоновки і розташування двигуна, це може бути передня чи задня підвісна системи. Але в більшості випадків найбільші навантаження і відповідно потребу відновлення, має саме передня підвіска: амортизатори, рульові тяги, кульові опори та інше.

Електрика

Вразливими є і системи, що підтримують роботу електроприладів, адже вони мають витримати не лише несприятливі погодні умови – підвищену вологу, пил, корозію – але і вібрації. Саме тому періодичний огляд та заміна елементів чи їх профілактичний ремонт убезпечить від вимкнень фар на нічній трасі чи несподіваного виходу з ладу генератора.