Швейцарський виробник Thermoplan, ключовий постачальник кавомашин для Starbucks, зазнає значних збитків через мита, запроваджені президентом США Дональдом Трампом. Як повідомляє агентство Reuters, майбутнє робочих місць у компанії опинилося під загрозою після введення 39% мита проти Швейцарії 7 серпня через її торговельний профіцит зі США.
Які фінансові втрати зазнає компанія?
За підрахунками CEO Thermoplan Адріана Штайнера, ці тарифи разом із додатковими митами США на промислові метали коштують компанії близько 200 000 швейцарських франків (приблизно $250 000) щотижня. “Ми стікаємо кров’ю”, – зазначає він, – “Це явно збитковий бізнес для нас. У нас немає таких марж, щоб це компенсувати”.
Які кроки вживає Thermoplan?
Thermoplan вже розпочала процес запуску виробництва в Німеччині, щоб експортувати продукцію за нижчими тарифами ЄС, і розглядає можливість перенесення частини робочих місць у США. У Starbucks заявили, що мають великий досвід у подоланні глобальних змін і працюють із постачальниками, щоб мінімізувати вплив на бізнес.
Після оголошення Трампа про глобальні тарифи 2 квітня, Thermoplan і Starbucks домовилися ділити додаткові витрати навпіл. Швейцарська компанія, серед клієнтів якої також McDonald’s і Nestlé, входить до числа близько 2 000 швейцарських виробників машинобудування, які зуміли закріпитися на світовому ринку, незважаючи на високі витрати на працю і зміцнення франка.
За офіційними даними, близько 1 з кожних 7 доларів доходу від експорту швейцарських машинобудівних компаній залежить від США.
Цей матеріал має виключно загальноосвітній характер і не є медичною консультацією. Інформація призначена для ознайомлення з можливими симптомами, причинами та методами виявлення захворювань, але не повинна використовуватись для самодіагностики або самолікування. У разі проблем зі здоров’ям людині треба обов’язково звернутися до кваліфікованого лікаря.