Ставлення українців до експлуатації символів війни

afdcfadac

Українські
депутати планують заборонити використання символів війни для брендів.
Відповідний законопроєкт № 9128 потрапив у Верховну раду. Про те як ставляться
українці до використання символів війни брендами повідомляє портал “Коментарі” з посиланням на дослідження Active Group.

Українська реклама відреагувала на російське вторгнення не
лише підтримкою патріотичного руху та благодійними акціями, а й маркетинговими
кроками, які розлютили українців. До цього ганебного списку потрапили морозиво “Окоп під Ізюмом”, редис “Азовсталь”, напій “Буча”, горілка “Бахмут”,
запальничка, яка містить зображення розстріляного українського військового або
пиво “Герої не вмирають”.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал,
щоб першими дізнатися про найважливіші події!

Як показує дослідження Active Group думки українців розділились щодо цього питання. 42,1%
українців загалом підтримують використання патріотичних символів у рекламі
товарів, тоді як 45,8% опитаних ставляться до таких маркетингових кроків
негативно.

Також 52,2% українців вказали, що зустрічають символи війни
на різних комерційних товарах, а 40,1% відповіли, що їм не траплялись випадки
використання патріотичних символів брендами.

Варто зазначити, що існують і позитивні маркетингові стратегії використання символів війни. Наприклад, державне підприємство з “Артемсіль” та платформа UNITED24 випустили обмежену партію солі – “Міць. Українська кам’яна”. Таким чином Україна змогла зібрати майже 60 млн гривень на купівлю дронів-камікадзе для української розвідки.

Також “Коментарі” писали про українських підприємців, які назвали основні проблеми для бізнесу в Україні. Виявилось, що корупція далеко не основна проблема українських бізнесменів під час війни.