Posted in

Тест зимових шин: дешеві моделі не завжди безпечні

cebaaeaccba.jpg
cebaaeaccba.jpg

Дешеві зимові шини з Китаю, які конкурують з відомими брендами, сьогодні широко представлені в Європі, зокрема в Україні. Тестування цієї гуми фахівцями німецького автомобільного клубу ADAC показало, що не кожна економія варта зусиль, особливо коли йдеться про безпеку дорожнього руху. Про це повідомив Auto Swiat.

Які результати тестування зимових шин?

Найбільше в історії тестування 31 моделі зимових шин (розмір 225/40 R18), проведене німецьким автомобільним клубом ADAC, виявило тривожні результати. Половину моделей клуб не зміг рекомендувати, а одинадцять шин повністю провалили випробування в ключових категоріях безпеки. Експерти наголошують, що недорогі шини часто не справляються з вимогами різних дорожніх умов, демонструючи серйозні недоліки в безпеці.

Які бренди показали найгірші результати?

Майже всі бюджетні шини показали погані результати на сухих, мокрих та зимових дорогах. Серед брендів з найнижчими оцінками: Nankang, Landsail, Goodride, Evergreen, Tomket та Syron. Яскравим прикладом є гальмівний шлях: на мокрій дорозі автомобіль на шинах Goodyear зупинився на 31 метрі (з 80 км/год), тоді як на бюджетних Syron Everest 2 він все ще рухався зі швидкістю 45 км/год.

Хто переміг у тестуванні?

Переможцями тестування, як і очікувалось, стали продукти від авторитетних, але й дорожчих виробників: Goodyear UltraGrip Performance 3 — шина отримала найвищу оцінку за дуже гарні властивості на мокрих поверхнях; очікуваний пробіг понад 76 000 км. Michelin Pilot Alpin 5 — посіла друге місце. Dunlop та Bridgestone — також отримали високі оцінки за безпеку водіння. Лише дві бюджетні моделі — Momo W-20 North Pole та Matador MP93 Nordica — показали відносно кращі результати, отримавши “обмежену рекомендацію”.

Тестування на 70% базувалося на безпеці водіння та на 30% на екологічних критеріях (довговічність, експлуатаційні витрати).