В компанії Toyota відкрито критикують конкурентів за те, що вони називають автомобілі з 48-вольтовими м’якими гібридними системами “гібридами”. Провідний японський автовиробник вважає, що це вводить покупців в оману. Про це повідомив Cars Coops.
Яка різниця між технологіями?
Керівник відділу продажів та маркетингу Toyota в Австралії Шон Хенлі наголосив на значній різниці між технологіями. На відміну від традиційних гібридів (паралельних чи Plug-in), які використовують електродвигуни та акумулятори для руху, 48-вольтова технологія відіграє набагато меншу роль. Ця система зазвичай лише поєднує функції стартера та генератора, забезпечуючи незначне підвищення паливної ефективності.
Чи є 48-вольтова система гібридом?
Власна 48-вольтова конфігурація Toyota, що використовується в Hilux та Land Cruiser Prado, не може рухати автомобіль виключно на електроенергії. Хенлі заявив, що Toyota навіть не вважає 48-вольтові системи гібридами, рекламуючи їх в Австралії як системи V Active. “Авто з 48-вольтовою системою, на нашу думку, не є гібридним приводом. Я хочу чітко заявити, що купуючи Toyota з такою системою, ви не купуєте гібрид”, — підкреслив він.
Яка маркетингова стратегія Toyota?
Проте, попри жорстку позицію в Австралії, Toyota демонструє гнучкість у маркетингу. У Європі компанія використовує назву HiLux Hybrid 48V для 48-вольтової версії, що свідчить про зміну мови залежно від цільової групи.