З початку року служби відновлення ліквідували на автошляхах пошкодження, руйнування та деформації дорожнього покриття на загальній площі 3,6 млн м², у тому числі 2,4 млн м² на автомобільних дорогах у прифронтових регіонах. Про це інформує Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України.
Які пріоритети у ремонті шляхів?
Агентство відновлення запевняє, що ремонт прифронтових шляхів серед пріоритетів. “Це забезпечення військової логістики та евакуації поранених. Такі роботи складають понад 70% загального обсягу”, – говориться у повідомленні.
Де проводяться найактивніші роботи?
Також роботи з експлуатаційного утримання виконуються на під’їздах до пунктів пропуску через державний кордон, на важливих логістичних маршрутах, які відіграють ключову роль у сполученні між регіонами та громадами. Найактивніше роботи проводяться у Дніпропетровській, Донецькій, Київській, Миколаївській, Одеській, Полтавській, Сумській, Харківській, Херсонській та Чернігівській областях, зазначає агентство.
Нагадаємо: На Дніпропетровщині завершено ремонт 8 ключових прифронтових автошляхів області. Загальна протяжність ділянок ремонту – близько 200 км. Раніше повідомлялося, що у 2025 році на ремонт та утримання автомобільних доріг в Україні виділено близько 17 млрд грн, що на 40% менше, ніж торік, і це покриває лише частину потреб. Дві третини тих коштів акумулюється саме на прифронтові дороги і регіони.
На Херсонщині 264 кілометри доріг та критичних об’єктів планують облаштувати антидроновими сітками. Раніше повідомлялося, що у Запорізькій області збудували перший спеціальний антидроновий тунель для захисту цивільного і військового транспорту від атак ворожих FPV-дронів.