Як провести аудит веб-сайту у 2022 році?

SEO аудит сайту – це аналіз пошукової оптимізації інтернет-ресурсу. В результаті його проведення виявляються помилки в оптимізації сайту, що дозволяє усунути проблеми з ранжируванням, індексацією. Фактори ранжування й обсяг вимог пошукових систем до сайтів постійно змінюються. Отже, комплексний аудит допоможе веб-сайту відповідати актуальним вимогам Google, покращити позиції й відвідуваність, збільшити прибуток.

В яких випадках необхідно замовити аудит сайту

  • Низькі позиції у видачі пошукових систем.
  • Web-ресурс не індексується зовсім або в індексі пошукових систем знаходяться не всі його сторінки.
  • Позиції хороші, але немає відвідуваності й продажів.
  • Після редизайну сайту або переїзду на іншу CMS.
  • На сайт накладені санкції пошукових систем.

З чого складається комплексний аудит сайту

  • SEO-аудит – аналіз семантичного ядра, перевірка SEO-оптимізації текстового і медійного вмісту web-проєкту, пошук помилок внутрішньої перелінковки, вивчення посилального профілю сайту, пошукового трафіку.
  • Аудит юзабіліті – тестування зручності та функціоналу сайту, аудит структури.
  • Технічний аудит сайту – визначення правильності налаштування відповідей сервера, адаптивності для мобільних пристроїв. Пошук веб-документів, які дублюються, аналіз файлів sitemap.xml і robots.txt, виявлення інших технічних проблем.

SEO-аналіз: замовити або зробити самостійно?

Чи можна самостійно зробити аудит так само якісно, як фахівці? Можна, якщо у вас є методики, які застосовують професіонали:

  • Напрацьований алгоритм робіт та професійні web-інструменти.
  • Вузькопрофільні фахівці експертного рівня.
  • Знання трендів 2022 просування й принципів ранжування у пошуку.
  • Досвід виведення сайтів з-під санкцій.

Що дає аудит інтернет-ресурсу

Після комплексного СЕО-аудиту сайту надається докладний звіт про проблеми, що перешкоджають просуванню сайту. В результаті застосування експертних рекомендацій власник ресурсу матиме:

  • Зростання довіри пошукових роботів, формування авторитетності та гарних позицій ресурсу у видачі.
  • Конвертація відвідувачів у покупців.
  • Юзабіліті-аудит зробить ресурс цікавим і зручним для користувача, знайде недоліки дизайну.
  • Збільшення прибутку від сайту, швидко виправдається вартість SEO-аудиту.
  • Утримання протягом тривалого часу високих позицій у видачі.

Аудит комерційних факторів зробить компанію відкритою, прозорою. Пошукові роботи враховують це при формуванні позицій сайту, а клієнти довіряють, легше приймають рішення й радять ресурс своїм близьким. Отже, позиції й відвідуваність зростають, а конкуренти залишаються в стороні.