В Росії спостерігається масове закриття магазинів косметики, а нових взуттєвих марок не з’являється взагалі. Частка закритих магазинів одягу в московських торгових центрах досягла 38%. Про це повідомляє Служба зовнішньої розвідки.
За даними СЗРУ, за період з січня по вересень у Росії з’явилося лише 27 нових брендів, що вдвічі менше, ніж у минулому році. Причинами такого стану справ є обвал купівельної спроможності, зростання орендних ставок та проблеми з кредитами, що призвели до фактичного зупинення розвитку fashion-ринку.
Чому нові бренди йдуть в онлайн?
Більшість нових брендів тепер обирають онлайн-продажі через маркетплейси, оскільки відкриття офлайн-магазину стає розкішшю. Як зазначає СЗРУ, ринок може почати
 
								

