З моменту запуску нового цифрового сервісу ‘TAX Control’ надійшло вже сто повідомлень про можливі порушення у сфері торгівлі, послуг чи громадського харчування. Про це повідомила в. о. голови Державної податкової служби України Леся Карнаух.
“Тиждень тому Державна податкова служба України запустила новий цифровий сервіс ‘TAX Control’. З моменту його старту вже надійшло майже 100 повідомлень про можливі порушення у сфері торгівлі, послуг чи громадського харчування”, – зазначила вона.
“Це дуже зручний інструмент, який дозволяє абсолютно кожному долучитися до боротьби з тінню”, – підкреслила очільниця ДПС.
Які порушення найчастіше фіксуються?
Найчастіше скаржаться на невидачу фіскального чека, незастосування РРО/ПРР (45%) та відмову у розрахунку банківською карткою (19,5 %). Решта 35,5 % – інші порушення, у тому числі робота без реєстрації чи неоформлені працівники.
Що було раніше?
Нагадаємо: Раніше повідомлялося, що Державна податкова служба запускає цифровий сервіс ‘TAX Control’, де можна залишити повідомлення про порушення у сфері торгівлі, послуг чи громадського харчування. Також зазначалося, що запуск автоматизованої системи дозволив стягнути понад сто мільйонів податкового боргу з більш ніж двох тисяч підприємств.


