Частка малого та середнього бізнесу в Україні, яка активно впроваджує інструменти штучного інтелекту (ШІ), за рік зросла вдвічі – до 42%. Про це повідомила генеральна директорка Mastercard в Україні та Молдові Інга Андреєва на Київському міжнародному економічному форумі (КМЕФ) у четвер.
“42% сказали, що почали використовувати штучний інтелект. Минулого року цей показник був на 21 відсотковий пункт нижче”, – наголосила Андреєва.
У яких сферах використовується ШІ?
За її словами, основними напрямками, де використовують ШІ у малому і середньому бізнесі, є маркетинг, комунікації та таргетування.
Які інші тенденції спостерігаються у бізнесі?
Гендиректорка Mastercard додала, що 85% малого і середнього бізнесу сьогодні використовують цифрові канали через зручність та швидкість, а 93% використовують безготівкові платежі в Україні. “72% респондентів нам відповіли, що у них вже більше 50% їх догоду формується саме за рахунок безготівкових розрахунків”, – уточнила Андреєєва.
Вона також повідомила, що 62% малого і середнього бізнесу сьогодні експортують вже свою продукцію або планують розпочати експорт найближчим часом.
Нагадаємо: Компанія Nvidia Corp. інвестує до 100 мільярдів доларів в OpenAI, щоб профінансувати створення нових дата-центрів та інфраструктури для роботи штучного інтелекту.