Маркетингові війни

Ви маєте можливість прочитати один із найвідоміших світових бестселерів, які коли-небудь були написані. У ньому — про стратегії, плани, кампанії сьогоднішніх маркетингових баталій, бо маркетинг — це війна.

Це ювілейне видання, через два десятиліття після першого виходу книги, представляє найновішу та наймогутнішу тактику, яка стала синонімом імен Ела Райса та Джека Траута.

До оновленого видання входить глибинне дослідження найвизначніших успіхів і найбільших падінь, що відбулися упродовж двох десятиліть. Тут ви знайдете аналіз переможних і програшних рекламних кампаній таких відомих брендів, як Volkswagen, Sony, Coca-Cola, Budweiser, IBM, McDonald’s.

Книга вийшла за підтримки компанії Крафт Фудз Україна







содержание книги ЗАКАЗАТЬ






Авторы: Ел Райс, Джек Траут
Издательство: Companion Group
Количество страниц: 256
Год издания: 2006
ISBN 966-96426-6-3
Обложка: твердая + суперобложка


Цена: без доставки 60 грн.

Залишити відповідь