ПРЕСС-РЕЛИЗ: V Конгресс НАМ: все современные аспекты деятельности радио и телевидения Украины

(подается на языке оригинала)

Два дні, чотири конференції, 15 панельних дискусій, а також презентації та круглий стіл відбудуться 23-24 травня 2012 року в Українському Домі (м. Київ, вул.. Хрешатик, 2) у рамках V Конгресу Незалежної Асоціації телерадіомовників.

Чотири конференції про медіа менеджмент, медіа контент, медіа технології та медіа аудиторію і рекламу, які паралельно відбудуться в рамках V Конгресу НАМ, зберуть найкращих фахівців, медіа практиків, представників владних структур та журналістів з України та з-за кордону.

Розпочнуть Конгрес 23 травня 2012 року конференції на тему медіа менеджменту, спонсором якої виступила компанія SES в Україні, та медіа технологій, які проходитимуть паралельно. Першу з них у великому виставковому залі відкриє презентація нової редакції закону про радіо і телебачення, участь в якій візьме робоча група у складі представників спільного проекту Ради Європи та Європейської Комісії "Сприяння європейським стандартам в українському медійному середовищі", НАМ, Інституту медіа права та незалежних експертів.

Дискусія на тему "Нова система телевізійних позначок (для захисту дітей)" – наступний захід конференції про медіа менеджмент. Серед учасників дискусії – фахівці із Ради Європи та Інституту соціальної і політичної психології НАПН України. Завершить тему диспут "Інтелектуальна власність: очищення прав на фільми", участь у якому візьмуть представники Міністерства культури України, компанії FilmUA та СТБ production.

Паралельно у малому виставковому залі Українського дому триватиме конференція на тему медіа технологій V Конгресу НАМ. Розпочнеться вона презентацією директора компанії SES в Україні Онно Зонневельда на тему "Як "цифра" змінює ландшафт медіа індустрії?". Продовжить тему дискусія про бездротову доставку телесигналу, участь у якій візьмуть фахівці із українських компаній Romsat та KvantEfir, а також компанії SES (Швеція). Завершить перший день V Конгресу НАМ полеміка HR-експертів медіа шкіл провідних каналів країни на тему "Ефективні методи пошуку творчого персоналу".

Другий день V Конгресу НАМ поєднає дві паралельні конференції про медіа контент та медіа аудиторію і рекламу. Перша з них розпочнеться у великому виставковому залі обговоренням на тему "Як зробити цікавою соціально гостру тему", участь у якій візьмуть представники каналів "Інтер" та "Магнолія ТВ", а також "Радіо ЕРИ".

Продовжить тему дискусія програмних директорів нішевих каналів про те, яким повинне бути ефективне програмування при мінімумі ресурсів. Завершить тему телебачення на конференції про медіа контент диспут на тему "Чи можна зробити LIVE Show на регіональному каналі". Свої позиції висвітлюватимуть фахівці із "Нового каналу", ТРК "Чернівці" та каналу ІНТЕР.

Друга частина конференції на тему медіа контенту буде присвячена радіо. Зокрема у її рамках відбудеться дискусія на тему "Музика + (що шукає радіослухач, окрім музики"), серед учасників якої – експерти з радіо "ХІТ ФМ", "MJoy Radio" (м. Львів) та "Просто радіо".

Продовжать тему дебати про те, чи є зіркою ведучий радіо. Свої позиції висвітлюватимуть ведучі радіо "Рокс", "Русского радио", радіо "Хіт ФМ" та EuropaPlus. Свою презентацію на тему "Поєднання радіотрансляцій та шоу" покаже програмний директор радіо "Джем ФМ" Юрія Петровічев. Завершить конференцію на тему контенту виступ радіофутуролога, директора радіо компанії MediaUK з Великобританії Джеймса Крідленда на тему "Яке майбутнє у радіо?"

Паралельно у малому виставковому залі Українського дому відбуватиметься четверта конференція V Конгресу НАМ на тему медіа аудиторії і реклами. Розпочнеться вона презентаціями на тему "Єдина система резервування і продажів реклами (комп’ютеризована система для регіональних ТБ)". Про роль РА в медіа-міксі (розподіл рекламних бюджетів та в чому особливість України) дискутуватимуть фахівці із рекламних агенцій.

Дослідження регіональних ТБ (ціна, для кого, навіщо і як організувати) обговорюватимуть представники компанії GFK Ukraine, компанії MPG, каналу TV-4 (м. Тернопіль) та каналу "АВЕРС-ТБ" (м. Луцьк). Про радіодослідження-2012 компанії GFK Ukraine розповість її представник. Тему медіа досліджень продовжать презентації медіа дослідників із компаній TNS та GFK Ukraine на тему "Вимірювання тематичних каналів".

Семінар із креативної радіо реклами у рамках V Конгресу НАМ проведе Ольга Калабан ("Русское Радио"). Закінчить другий день Конгресу дискусія на тему "Стимулювання аудиторії через промоцію компанії", участь у якому візьмуть експерти із компанії VIASAT та телеканалу ZIK-TV (м. Львів).

Детальніше з програмою V Конгресу НАМ можна ознайомитися за цим посиланням – http://www.namcongress.org/program/

Конгрес відбувається за підтримки спільного проекту Ради Європи та Європейської Комісії "Сприяння європейським стандартам в українському медійному середовищі". Даний проект виконується в межах Українського медійного проекту "У-Медіа", що здійснює Інтерньюз Нетворк за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Участь у V Конгресі НАМ платна. Вартість участі у всіх заходах Конгресу при реєстрації до 15 травня 2012 р. становить 800 грн, після 15 травня 2012 р. – 1000 грн. Реєстрація триває до 21.00 год 21 травня 2012 року. Участь для членів НАМ – безкоштовна.

Реєстрація учасників відбувається на сайті Конгресу – http://www.namcongress.org/accounts/create/

З питань акредитації журналістів у V Конгресі НАМ звертайтеся до контактної особи:

Христина Дрогомирецька

Тел. 067 657 95 15

project@nam.com.ua

Інтерфакс-Україна – інформаційний партнер конгресу

Все материалы, размещенные на «Компаньон-Онлайн» со ссылкой на «Интерфакс-Украина» не подлежат перепечатке, копированию или воспроизведению в любом виде без письменного согласия «Интерфакс-Украина».

Залишити відповідь