25 світових компаній внесли до списку спонсорів війни

Національне агентство з питань запобігання корупції від початку повномасштабного вторгнення рф в Україну внесло 25 провідних компаній світу до переліку міжнародних спонсорів війни.

Про це інформує пресслужба НАЗК.

Серед переліку компаній, внесених до списку спонсорів війни, зокрема: китайські Xiaomi і Great Wall, угорський OTP Bank, австрійський Raiffeisen Bank International, французуька мережа Auchan та інші компанії.

Від виробників жіночої косметики та харчових продуктів до банків та нафтоперевізників потрапили до переліку через те, що продовжують вести бізнес в росії, сплачувати там податки, фінансуючи вбивства українців.

Окрім податків, які надходять до бюджету рф, за які потім у тому числі утримується російська армія, згідно з російським законодавством, такі корпорації змушені сприяти призову працівників до армії та бути залученими ресурсами до мобілізаційних заходів.

До того ж російськими підрозділами іноземних компаній керують російські менеджери, які здебільшого публічно підтримують повномасштабну війну проти України.

У НАЗК зазначили, що стратегія росії по перетворенню міжнародного бізнесу на співучасників війни – послідовна. Мобілізація, пільгові кредити військовим, далі додаткові “військові” податки. За прогнозами НАЗК, цей перелік буде зростати, ще більше втягуючи кожен бренд у війну, та обмежуючи шляхи до виходу.

У відомстві пояснили, що мета НАЗК – зробити так, щоб таким компаніям було репутаційно не вигідно співпрацювати з агресором, вони закрили свій бізнес в Росії та усвідомили позицію усього цивілізованого та демократичного світу.

Усі внесені до переліку міжнародних спонсорів війни компанії потрапляють до відомої бази даних World-Check, що здійснює облік осіб і організацій із підвищеним ризиком та використовується в усьому світі для виявлення та управління фінансовими, регуляторними та репутаційними ризиками.

Цією базою даних користуються міжнародні інвестори та інші компанії. Тому, коли НАЗК вносить компанію до переліку, вона автоматично відображається в базі даних червоним кольором. Таким чином той, хто хоче співпрацювати з такою компанією бачить, що це дуже ризиковано репутаційно та фінансово.

За інформацією НАЗК, деякі відомі компанії, після внесення до переліку спонсорів війни вже заявили, що це прямо вплинуло на їх економічні показники.