У середині грудня, напередодні новорічних та різдвяних свят, у продажу з’явилися нові та оновлені коробки цукерок торгівельної марки „Світоч”. Оновлення асортименту цукерок у коробках – це частина проекту ребрендінгу „Світоч”. Зміни торкнулися як якості, так і зовнішнього вигляду продукції цієї категорії.
Серйозна робота була проведена по вдосконаленню якості шоколадної продукції „Світоч”. Завдяки покращенню рецептур шоколад став більш хрустким та блискучим, набув більш вираженого та насиченого смаку. З’явилася нова цукерка із зображенням лева, що є символом знаку якості „Світоч”. Дизайн усіх коробок „Світоч” став більш преміальним, подарунковим та сучасним.
Одним з найпопулярніших продуктів „Світоч” залишається „Палітра Асорті” – колекція чотирьох вишуканих смаків у чорному або молочному шоколаді. За результатами сліпого тестування, проведеного у грудні 2009 року, споживачі надали перевагу цукеркам „Палітра Асорті” ТМ „Світоч” у порівнянні з продукцією конкурентів. Дуже високим також є рівень обізнаності споживачів – кожен другий українець знає цукерки „Палітра Асорті”.
Оновлений вигляд отримала „Палітра Десерти” – єдина коробка цукерок на українському ринку з трьома видами шоколаду: чорним, молочним та білим. Під час тестування ця колекція вишуканих європейських десертів у цукерках „Світоч” отримала найвищу оцінку споживачів – „Дуже смачно!”.
Кардинальним чином змінився також дизайн коробки цукерок „Стожари”, промислове виробництво яких у свій час розпочалося саме на фабриці „Світоч”. Коробка стала більш святковою та преміальною.
Крім того, „Світоч” запропонував споживачам декілька новинок. Унікальною для українського ринку пропозицією стала велика коробка „Палітра Асорті”, у якій зібрано вісім видів цукерок з молочного та темного шоколаду. Також асортимент бренду поповнився новою коробкою „Світоч Exclusive” в елегантному преміальному дизайні, в якій представлено колекцію найулюбленіших та найпопулярніших цукерок українських споживачів. „Світоч Exclusive” – це єдина коробка цукерок на ринку України, що містить в собі таке розмаїття солодощів різної форми, типу та технології виробництва.
Nestlé – найбільший виробник продуктів харчування у світі, що працює на засадах раціонального харчування та здорового способу життя. Штат компанії налічує 280 000 працівників. Nestlé належать 456 заводів у 84 країнах. Річний обсяг продажів Nestlé у світі сягнув у 2008 році 109,9 млрд. швейцарських фраків. Продукція Nestlé представлена на ринках напоїв, кондитерських виробів, кулінарних продуктів, дитячого і спеціального харчування, заморожених продуктів, морозива, готових сніданків, мінеральної та столової води, а також кормів для домашніх тварин. Крім виробництва продуктів харчування, Nestlé володіє акціями підприємств парфюмерно-косметичної і фармацевтичної промисловості.
Nestlé почала свою діяльність в Україні у 1994 році з відкриття представництва. З тих пір компанія просуває такі міжнародні бренди, як Nescafé, Nesquik, Maggi, Nuts, KitKat, Friskies та ін. У 1998 році Nestlé S.A. придбала контрольний пакет акцій ЗАТ «Львівська кондитерська фабрика «Світоч». У травні 2003 року у Києві засновано ТОВ «Нестле Україна». У кінці 2003 року Nestlé S.A. придбала 100% акцій підприємства «Волиньхолдінг» (ТМ «Торчин»).
Бізнес Nestlé в Україні представлений наступними напрямами: кава та напої, кондитерські вироби, кулінарія (холодні соуси, приправи, супи), дитяче та спеціальне харчування, готові сніданки, корма для домашніх тварин, морозиво.
Обсяг продажів Nestlé в Україні у 2008 році склав 2,66 млрд. гривень, продемонструвавши зростання на 16%. Починаючи з 2004 року Nestlé інвестувала в українську економіку 2,5 млрд. гривень.