Поява нового Volvo S60 знаменує початок нової ери в історії шведського автомобілебудування, яка нараховує понад 80 років.
Жодна інша модель Volvo ще не справляла такого сильного враження своїм емоційним зарядом, впевненістю в собі та обіцянками неймовірного драйву на звивистих дорогах.
«Форми нового S60 мають призначення дарувати вам енергію. Кожна окрема лінія в його дизайні допомагає створювати як енергію руху, так і енергію емоцій. Його профіль є настільки яскравим втіленням стилю купе, що наявність задніх дверей стає справжнім приємним сюрпризом під час пильнішого огляду автомобіля», — каже директор з дизайну Volvo Cars Пітер Хорбері (Peter Horbury).
Пропрацювавши сім років на Ford, Пітер Хорбері повернувся до Volvo влітку 2009 року — та новий S60 є чітким відображенням того, що, мабуть, найсильніше відкарбувалося в його пам’яті після років, прожитих у Сполучених Штатах.
«Не варто грати роль ввічливого англійця або стриманого шведа, якщо ви хочете, щоб вас запам’ятали надовго. Якщо перенести це твердження на авторинок, наповнений емоційно відкритими моделями від усіх провідних виробників, то це означає, що якщо ви хочете, щоб вас помітили як дизайнера, вам слід зробити свій олівець гострішим, ніж будь-коли. Тому так важливо, щоб новий S60 був сміливішою моделлю, ніж його попередники».
Він додає:
«Передня частина — чудовий приклад. У попередній моделі було забагато мінімалізму. Ось чому я можу лише похвалити ті зміни, що були внесені під час моєї відсутності. Решітка радіатора, великий айронмарк і передні габаритні ліхтарі в новому S60 відразу ж помітні в дзеркалі заднього виду. Це гордий, впевнений силует, та при цьому позбавлений зайвої агресії. Сумнівів у тому, що за авто їде за вами, не виникає».
Обіцянка неймовірної поїздки
Ер’ян Стернер (Örjan Sterner) відповідає за зовнішній дизайн нового Volvo S60. Для нього напрямок був абсолютно зрозумілим із самого початку:
«У цілому, за своєю формою новий S60 є купе, спортивнішим і виразнішим за будь-який попередній Volvo. Практично всі лінії було задумано так, щоб відтворити образ, який передає відчуття руху. Він має спортивний імідж, що обіцяє багато задоволення від керування ще до того, як ви сядете за кермо», — каже він.
Чуттєва лінія стійки C абсолютно нового S60 доходить аж до задніх габаритних ліхтарів, а тонка лінія даху у стилі купе доповнюється новим контуром на плечах по боках у нижній частині кузова, створюючи м’яку, але потужну подвійну хвилю, що йде від фар спереду до габаритних ліхтарів ззаду.
«Вигин у середині подвійної хвилі візуально опускає автомобіль вниз та акцентує увагу га колесах. Завдяки цьому автомобіль здається нижчим, стрункішим, його силует набуває особливої виразності. Рельєфний капот і короткі звиси спереду і ззаду також підсилюють схожість зі спортивним автомобілем», — пояснює Ер’ян Стернер.
Динамізм стилю додатково підсилюється тим, що дизайнери Volvo називають дизайном «гоночний трек». Лінії автомобіля не завершуються різко: вони органічно, витончено продовжуються, нагадуючи плавні вигини гоночного треку.
Світлодіоди окреслюють виразний профіль S60 у темряві
Дизайнери Volvo використали технологію світлодіодів, щоб створити виразні, але водночас мінливі потоки світла спереду і ззаду. Вертикально розміщені ліхтарі спереду, смужки бокових габаритних ліхтарів, що вигнуті, наче брови, індикатори повороту на дверних дзеркалах, габаритні вогні у задніх ліхтарях — усе це допомагає відтворити унікальний профіль нового S60 навіть після приходу ночі.
«Деякі блоки задніх ліхтарів інтегровано в кришку багажника. Це створює горизонтальний візерунок з вогнів, завдяки якому ззаду автомобіль виглядає ще стрункішим, нижчим і ширшим», — стверджує Ер’ян Стернер.
Нові відтінки: золото і мідь
Новий Volvo S60 буде представлено у багатій палітрі кольорів кузова, відібраних ретельно і дбайливо задля того, щоб вигідно підкреслити хвилюючі лінії цієї моделі. Серед 15 кольорів є два нові відтінки: спортивний та ексклюзивний Vibrant Copper і вишуканий Electrum Gold.
«Ексклюзивні метали на кшталт золота, срібла, міді і бронзи — це ефектні кольори як у світі моди, так і у світі спорту, а також в дизайні інтер’єру та архітектурі. У нещодавні роки удосконалені технічні прийоми і процеси зробили їх доступнішими і для нас, виробників автомобілів», — каже Андерс Сахс (Anders Sachs), відповідальний за кольори і матеріали в абсолютно новому Volvo S60.
Техзавдання, написане маскувальною стрічкою
Оповідь про те, як під час підготовки проекту з розроблення першого S60 Пітер Хорбері надихнув своїх дизайнерів за допомогою мотка білої маскувальної стрічки, є одним з улюблених спогадів самого Хорбері, пов’язаним з його першим перебуванням на посту директора з дизайну Volvo Cars (1991—2002).
«Я викотив Volvo C70 першого покоління у студію, витягнув з кишені моток маскувальної стрічки і позначив задні двері на кузові купе. Це здалося мені найпростішим способом описати, що саме я шукаю. Після цього команді залишалося лише розпочати роботу», — розповідає Пітер Хорбері. Він додає:
«Десять років тому я був страшенно гордим „батьком” S60 першого покоління. Він підняв нашу мову дизайну на новий рівень. Та зараз ми робимо ще більший крок вперед, додавши спортивний і більш емоційний динамізм. Але в основі покладено ту саму ідею — купе з чотирма дверима».
Скандинавський дизайн в усій його красі
Хоча мова дизайну Volvo кардинально змінилася за останні десять років, ті головні цінності, що зробили цей бренд одним з найсильніших в автомобільному світі, було збережено незмінними.
«Новий S60 є спортивнішим і більш динамічним, ніж будь-який попередній Volvo. Але він, як і раніше, залишається яскравим представником скандинавського дизайну в усій його красі. Органічні, плавні форми поєднано з легкими у використанні функціями. Крім того, цей автомобіль претендує на звання найбезпечнішого у світі», — каже Пітер Хорбері. Сміючись, він додає: «Будь-яка людина з грошима може купити будь-яке авто, яке їй заманеться. Але якщо ви більше, ніж просто людина з грошима, то ви однозначно оберете новий Volvo S60».