“Канал в Telegram — одне з кращих вкладень для бізнесу”? — Павло Шапка, CEO Telegram agency

Розробники Telegram постійно тестують нові формати контенту, запускають фішки зі стікерами та спойлерами, але новітність не головна причина, чому бренду потрібен Telegram-канал. 

Ритейлер, медіасервіс, ресторан чи технологічний бренд зараз Telegram-канал актуальний для всіх. Це може звучати сміливо, але я спробую довести, що у цьому месенджері можна і потрібно розвиватися будь-якому бренду. 

  • Менше обмежень для контенту

На відміну від популярних соцмереж, Telegram не заблокує допис, у якому з’явився натяк на контур жіночого соска під одягом або в кадрі є алкогольний напій. Месенджер значно лояльніший до авторів контенту і дозволяє вирішувати самим, що публікувати у каналах. 

Для брендів це можливість більше креативити, запускати цікаві кампанії і не боятися потрапити у «тіньовий бан»

  • Боти 

Кажуть, що Telegram-боти придумали тоді, коли SMMники почали рвати на собі волосся від постійного і нескінченного обсягу роботи. Безплатні боти в Telegram збирають аналітику, допомагають оформлювати дописи, визначають перетин аудиторій і все це, нагадую, безплатно. 

Я навіть підготував матеріал, де зібрав 25 кращих Telegram-ботів

Завдяки таким помічникам прокачати блог в Telegram простіше, ніж на будь-якій інші платформі. 

  • Telegram майбутнє нове медіа 

В Telegram вже зараз є канали, які публікують лонгріди лише на цьому майданчику, або позиціюють його як основний. В майбутньому ця тенденція лише активізується і канали брендів стануть блогами та майданчиками інформування. 

Часу в аудиторії стає все менше, переходити на сторонні сайти бажання теж немає, тож компанії вигідно, щоб користувач міг відкрити месенджер і мати під рукою канал компанії. Сюди ж відноситься контроль інфополя Telegram-канал буде єдиним місцем, де підписники отримають офіційну позицію бренду. Так ви зменшите кількість фейків та неправих публікацій. 

  • Платоспроможна аудиторія 

Понад 50% користувачів Telegram віком від 18 до 35 років, а 23% від усіх юзерів живуть у Києві. Тобто це дорослі платоспроможні люди, яких можна зацікавити власним брендом та значно збільшити його прибуток. 

Поки що в Telegram немає продажів через додаток, але зовнішні посилання в месенджері не баняться, на відміну від Facebook. 

  • Активний ріст 

Telegram продовжує розвиватися, намагається стати прибутковим та залучити більше брендів. Тому розробники постійно пропонують нові способи просування в месенджері, роблять його зручнішим для роботи. Поки бренди у виграшній позиції, варто цим користуватися та отримувати максимум від просування в Telegram. 

У Telegram agency ми працюємо з брендами під ключ без допомоги профі розвивати канал в Телеграмі можна довго і без значних результатів. Тому якщо після прочитання статті ви замислилися про Телеграм-канал для свого бренду раджу працювати зі спеціалістами, адже «правила» в месенджері змінюються щодня.