Розробники Telegram постійно тестують нові формати контенту, запускають фішки зі стікерами та спойлерами, але новітність — не головна причина, чому бренду потрібен Telegram-канал.
Ритейлер, медіасервіс, ресторан чи технологічний бренд — зараз Telegram-канал актуальний для всіх. Це може звучати сміливо, але я спробую довести, що у цьому месенджері можна і потрібно розвиватися будь-якому бренду.
- Менше обмежень для контенту
На відміну від популярних соцмереж, Telegram не заблокує допис, у якому з’явився натяк на контур жіночого соска під одягом або в кадрі є алкогольний напій. Месенджер значно лояльніший до авторів контенту і дозволяє вирішувати самим, що публікувати у каналах.
Для брендів це можливість більше креативити, запускати цікаві кампанії і не боятися потрапити у «тіньовий бан».
- Боти
Кажуть, що Telegram-боти придумали тоді, коли SMMники почали рвати на собі волосся від постійного і нескінченного обсягу роботи. Безплатні боти в Telegram збирають аналітику, допомагають оформлювати дописи, визначають перетин аудиторій і все це, нагадую, безплатно.
Я навіть підготував матеріал, де зібрав 25 кращих Telegram-ботів.
Завдяки таким помічникам прокачати блог в Telegram простіше, ніж на будь-якій інші платформі.
- Telegram — майбутнє нове медіа
В Telegram вже зараз є канали, які публікують лонгріди лише на цьому майданчику, або позиціюють його як основний. В майбутньому ця тенденція лише активізується і канали брендів стануть блогами та майданчиками інформування.
Часу в аудиторії стає все менше, переходити на сторонні сайти бажання теж немає, тож компанії вигідно, щоб користувач міг відкрити месенджер і мати під рукою канал компанії. Сюди ж відноситься контроль інфополя — Telegram-канал буде єдиним місцем, де підписники отримають офіційну позицію бренду. Так ви зменшите кількість фейків та неправих публікацій.
- Платоспроможна аудиторія
Понад 50% користувачів Telegram віком від 18 до 35 років, а 23% від усіх юзерів живуть у Києві. Тобто це дорослі платоспроможні люди, яких можна зацікавити власним брендом та значно збільшити його прибуток.
Поки що в Telegram немає продажів через додаток, але зовнішні посилання в месенджері не баняться, на відміну від Facebook.
- Активний ріст
Telegram продовжує розвиватися, намагається стати прибутковим та залучити більше брендів. Тому розробники постійно пропонують нові способи просування в месенджері, роблять його зручнішим для роботи. Поки бренди у виграшній позиції, варто цим користуватися та отримувати максимум від просування в Telegram.
У Telegram agency ми працюємо з брендами під ключ — без допомоги профі розвивати канал в Телеграмі можна довго і без значних результатів. Тому якщо після прочитання статті ви замислилися про Телеграм-канал для свого бренду — раджу працювати зі спеціалістами, адже «правила» в месенджері змінюються щодня.