Мікрофінансові організації та соціальні мережі

Сфера мікрокредитування розвивається досить швидко і успішно, кредитори поширюють інформацію про себе будь-якими зручними способами, а ознайомитися з програмами кредитування можна не тільки в самому відділенні даної організації або на її офіційному сайті, а й на багатьох інших платформах, наприклад, можно обрати кредит онлайн з поганою кредитною історією https://credit.psm7.com/ru/s-plohoj-kreditnoj-istoriej/ в Україні.

Так, сьогодні багато мікрофінансових організації мають особисті сторінки в соціальних мережах. А навіщо взагалі кредитори створюють їх, і чи варто потенційним позичальником звертати особливу увагу на подібні пропозиції отримання позики?

Навіщо МФО реєструються в соціальних мережах?

Основною причиною реєстрації мікрофінансової організації в певній соціальній мережі є залучення якнайбільшої кількості клієнтів, з яких можна буде в подальшому отримати певну виручку. Багато кредиторів сьогодні визнають, що практично половина клієнтів є користувачами соціальних мереж, і якщо постійно підтримувати активність і актуальність аккаунта можна значно збільшити кількість договорів.

Також багато МФ відкрито говорять про те, що соціальні мережі – найкраще місце для дешевої і ефективної реклами, яку точно побачить величезна кількість користувачів, внаслідок чого виручка знову ж зросте. У порівнянні з рекламою по ТБ, реклама в соціальних мережах є більш простою і ефективною на сьогоднішній день.

Постійне оновлення сторінки МФО дозволяє постійним клієнтам дізнаватися про всі особливості та зміни, а інформування клієнтів є важливою частиною роботи МФО, так як саме в періоди акцій і змін спостерігається найбільша кількість клієнтів.

Також плюсом сторінки в соцмережах у мікрофінансової організації є те, що клієнт може задати якесь питання, щодо оформлення мікрокредиту, його особливостей, погашення заборгованості і так далі, на які досить швидко отримає відповідь від фахівця. Багатьом людям і правда зручніше списуватися з співробітниками організації, ніж дзвонити або відвідувати відділення мікрокредитування.

Та й в цілому наявність соціальних мереж у кредитора говорить про його розвиненость і готовність співпрацювати з усіма клієнтами, що робить його більш привабливим для потенційних позичальників.

Як відрізнити кредитора від шахрая?

Поява мікрофінансових організацій в соціальних мережах стала зручним не тільки для клієнтів, але і для шахраїв, які прикидаються кредиторами і пропонують оформити кредитний договір на неймовірно вигідних умовах.

Відрізнити справжнього кредитора досить просто. Для початку варто звернути особливу увагу на інформацію, яка представлена ​​на сторінці. Там повинні бути: головне відділення мікрофінансової організації, номер гарячої лінії, діючі акції та якісь зміни, пропозиції, статистика по оформленню кредитних договорів та інша досить важлива інформація, яка може знадобитися клієнту для ознайомлення з роботою мікрофінансової організації.

Якщо таких даних немає – краще відмовитися від оформлення мікрокредиту у даного кредитора.