Перевезення вантажів у Києві на найліпших умовах

Імпортне паливо, яке змушені використовувати в Україні у воєнний час, призвело до подорожчання послуг. Проте переїзди доводиться виконувати, тому слід створити такі умови для клієнтів, щоб вони не відчували цих вимушених змін. На прикладі столичної компанії «Інка-Транс» покажемо, як робити вантажоперевезення цивільного та комерційного типу на регулярній основі.

Що пропонується клієнтам

1. Вибір машини під конкретне завдання

Можна довго виправдовуватися перед замовником, чому приїхала більш габаритна машина, ніж домовлялися. Це вигідно компанії, адже погодинна оплата буде вищою. Але клієнт залишиться незадоволеним. Прихований обман вдарить по репутації.

2. Приїзд без запізнень

Кожен досвідчений водій знає, скільки годин в середньому займе транспортування. Оперативна перевірка доріг перед виїздом до клієнта дозволить обрати найоптимальніший маршрут. Бажано виїхати з невеликим запасом часу.

3. Обраний шлях

Завантажений автомобіль відправляється за маршрутом. І тут теж Недобросовісний перевізник хитрує, бо хоче знайти найдовший маршрут. А це позначається на гаманці замовника. Компанія з хорошим гудвілом не буде ганьбити своє ім’я в такий спосіб.

4. Події, які неможливо передбачити

Якщо в дорозі виникла затримка (НП попереду, необхідність пропустити гуманітарний вантаж, ремонт полотна, що вимагає далекого об’їзду), то слід зв’язатися з клієнтом та повідомити про патову ситуацію.

5. Робота вантажників

Приватні перерви на перекур, відсутність злагодженості у роботі, випадкове ушкодження майна, грубість під час спілкування негативно б’є по співпраці. Ретельний відбір персоналу та його попереднє навчання обов’язкові для кожного нового співробітника. А ще бажано приділити увагу правильній комунікації з клієнтами.

6. Розцінки

Висока вартість послуг із транспортного перевезення багажу позбавляє підрядника значної частини зацікавленої аудиторії. Оптимальні тарифи дозволяють компанії існувати й надалі, а замовникам – відчувати задоволеність від того, що їх «не обдерли, як липку». До речі, «Інка-Транс» добровільно зменшує свій прибуток, бо 5-10% від доходу передає на потреби ЗСУ.

7. Зворотній зв’язок

Надання послуг краще, ніж конкуренти. Робити це чесним шляхом, уточнюючи у клієнтів, чи сподобалася їм співпраця, чи є зауваження, над якими слід надалі попрацювати.

Транспортна компанія з великим автопарком приймає замовлення від приватних клієнтів, юридичних осіб, виконуючи транспортування багажу (товарів) у межах міста та на далекі відстані.