Сучасні бізнесмени намагаються користуватися всіма методами, які можуть допомогти просунути бізнес. Один з таких способів – це реклама на транспорті, яку розміщують як в салоні, так і на машинах.
Реклама на автобусах – це текстові повідомлення або картинки. Її часто використовують підприємці, які надають послуги або реалізують затребуваний товар. У числі плюсів такого підходу – його ефективність і велике охоплення.
Для того, щоб подібна реклама була розміщена, у підприємців немає необхідності розмовляти з власниками транспорту. Замовлення здійснюються через рекламні компанії.
Якщо ж у вашій компанії є автомобілі, варто нанести рекламу і на них. Це буде недорогий спосіб зв’язатися з клієнтами.
Якими плюси від реклами на транспорті
Сьогодні реклама на маршрутках має кілька плюсів:
- Великий охват. Кожен день до послуг громадського транспорту вдається безліч людей. Відповідно – при розміщенні своєї реклами на транспорті можна розраховувати на те, що її побачать клієнти з вашої цільової аудиторії.
- Висока частота показів. На громадському транспорті їздять часто. Відповідно – ваша зовнішня реклама на транспорті запам’ятається споживачам. Такий підхід дозволяє просувати товар або послугу на місцевих ринках. Правильні комбінації тексту і картинок здатні принести серйозну користь майже будь-якого бізнесу.
- Великий вибір. Кожен бізнесмен може вибрати, на якому саме транспорті він розмістить свій рекламний носій.
- Висока ефективність. Така реклама завжди зацікавлює споживачів. Найчастіше людина, що знаходиться в маршрутці або автобусі, буде шукати, чим зайнятися, і зверне на неї увагу.
- Низька вартість. Брендування авто і реклама на транспорті відносяться до числа недорогих послуг, особливо в порівнянні з білбордами. Пояснити даний момент нескладно – так як в транспорті пасажирів багато, ціна в перерахунку на людину дуже низька.
Як зацікавити споживачів рекламою на транспорті
Важливо звернутися до професіоналів. Виготовлення реклами – основний профіль компанії “АртПром“, фахівці якої готові якісно виконати роботу. Підприємцю необхідно визначитися з форматом транзитної реклами та уточнити, якими саме транспортними засобами користуються споживачі з вашої аудиторії. Не забувайте, що використання стандартних пропозицій буде не кращим варіантом для такої реклами, в той час як лаконічні і запам’ятовуються фрази дійсно привернуть увагу людей.