Ухвалення рішення про надання благодійної допомоги великими брендами

Об’єднання зусиль пересічних українців та бізнесу – один із факторів, що визначають перемогу у війні та подальший розвиток країни. Для того, щоб допомагати різним категоріям людей, були створені десятки проєктів та фондів, а учасниками ініціатив стали популярні бренди, такі як Pin Up Україна. Для великого бізнесу повномасштабне вторгнення росіян та його наслідки стали причиною релокації і призвели до суттєвих фінансових втрат. Але навіть у такій ситуації компанії продовжують допомагати, вкладаючи десятки тисяч доларів для порятунку та покращення якості життя людей.

63d8fecea5a3f.jpg

Що впливає на участь брендів у благодійних ініціативах?

Передача частини активів на благодійність – відповідальне рішення, яке не ухвалюється раптово. Перед тим, як стати учасником того чи іншого проєкту, керівництву компанії необхідно знайти для себе відповіді на такі запитання:

1.                       Чи є фінансова можливість перераховувати гроші на благодійність? Завдяки налагодженому механізму дистанційної роботи Pin Up Casino та інші бренди змогли мінімізувати негативні наслідки економічного спаду та воєнних дій, тому не втратили прибуток, отже, можуть допомагати нужденним людям, тваринам та організаціям.

2.                       Яким чином здійснюватиметься благодійна діяльність – через власний фонд, через донати або у вигляді адресної допомоги.

3.                       Яку суму можна виділити без шкоди для якості продукту та обслуговування клієнтів, а також забезпечення поточних потреб бізнесу?

4.                       Які діють законодавчі обмеження для благодійників? Про врегулювання правових питань обов’язково треба подумати заздалегідь, щоб потім не довелося відповідати на закиди представників податкової служби.

5.                       Хто займатиметься організаційними питаннями, звітуватиме з приводу витрачених грошових чи інших ресурсів?

Pin-Up казино та інші компанії, орієнтовані на продовження роботи в Україні, дуже серйозно ставляться до участі у благодійних проєктах. Для них це спосіб підтримати теперішніх та потенційних клієнтів у важких обставинах, презентувати себе як представників соціально відповідального бізнесу.

Хто частіше за інших допомагає нужденним безоплатно?

Якщо оцінювати підтримку в плані співвідношення наданих сум та регулярності участі у благодійних ініціативах, то лідерами є представники сфери інформаційних технологій та віртуальних азартних розваг. Казино Пін-Ап та інші відомі бренди стабільно допомагають людям, які постраждали від бойових дій, причому не лише матеріально, але й продуктами, транспортом тощо. Слід зазначити, що допомога надходить навіть незважаючи на те, що багато компаній вивезли співробітників за кордон – це говорить про те, що великий бізнес вірить у перемогу і не планує залишати український ринок. Окрім фірм, що працюють в ІТ, благодійністю займаються мережі супермаркетів, транспортні компанії, підприємства легкої, харчової та інших видів промисловості.