Що треба знати про особливості обслуговування електрокарів

Електрокар – це хоч і трохи незвична, але все ж таки машина. На практиці це означає, що йому також потрібне обслуговування, тільки, звичайно, трохи специфічне, що пов’язано з конструктивними особливостями цих авто. Воді. не потрібно міняти масло, можна забути про фільтри, але все одно з завданою періодичністю треба проходити ТО – тоді машина з електричним двигуном буде працювати як годинник.

Окреме місце у обслуговуванні займає діагностика, для якої використовуються спеціальні пристрої. Якщо мова йде про знамениту “Теслу”, то відповідний пристрій можна знайти на loki-tesla.com. Він має унікальне програмне забезпечення, є дуже простим у використанні та працює безпосередньо з центральним комп’ютером. Завдяки цьому коди всіх неполадок стають доступними.

“Локі” дуже просто підключити до авто, а у використанні він зрозумілий на інтуїтивному рівні. Цей девайс відрізняється своєю багатофункціональністю та відмінними показниками ефективності на всіх прошивках.

Професійна діагностика допомагає виявити та виправити найменші проблеми автомобілю, оскільки повноцінний ремонт можна провести тільки у сервісному центрі. Незважаючи на високий рівень безпеки як водія, так і пасажирів, слідкувати за станом авто все одно потрібно.

Серцем будь-якого електрокару (звичайно, “Тесла” не є виключенням) буд акумулятор. Ремонтувати цей блок складно та дорого, тому його треба перевіряти для запобігання серйозним проблемам. Іноді водії доводять своє авто до такого стану, що АКБ простіше замінити, ніж ремонтувати.

Постає важливе питання – наскільки часто електрокар потребує обслуговування? Як правило, кожні 12 тисяч кілометрів у АКБ міняють охолоджувальну рідину, а кожні 24 тисячі міняють щітки для очищення скла. Приблизно кожні 50 тисяч кілометрів міняють повітряні фільтри, а якщо цей показник подвоїться, треба буде замінити газові стійки. Все це приблизні показники, які базуються на середніх цифрах, але для всіх водіїв вони більш-менш однакові. звичайно, якщо в авто є якісь незвичні звуки, треба їхати на СТО раніше, але якщо ні, то можна просто діяти за регламентом від виробника.

Технічне обслуговування, окрім зовнішнього осмотру також включає діагностику освітлення, перевірку тормозних систем, тормозної рідини та масла. Внутрішня частина обов’язково має бути очищена від бруду, нагару та пилу. На цьому процедури з обслуговування без форс-мажорів закінчуються.